HOE KUNT U ONS STEUNEN?

Inzamelen en steun.

Flessen inzamelen.

Nog een leuk idee is om statiegeld flessen in te zamelen. Je kan het samen met je buurt doen of gewoon met je klas. Word de held van het statiegeld.

Willen jullie samen met ons meesparen?

Flessen hebben we bijna allemaal. Vraag zoveel mogelijk buurtgenootjes of klasgenootjes om mee te doen.

Vraag wel eerst toestemming aan je ouders.

Wie weet hebben wij binnenkort samen een leuke activiteit.

Zegeltjes sparen.

Onze vrijwilligers doen het al. Zo nu en dan zegeltjes sparen. Een te gek idee voor wie een duidelijk spaardoel heeft.

Bij welke supermarkten kun je koopzegels sparen?
Er zijn vier supermarkten waar je koopzegels kunt sparen, Albert Heijn, Jumbo, Plus en Coop. Niet iedere Jumbo doet echter mee aan de koopzegel actie.

Tijdens het afrekenen koop je koopzegels bij die je kunt sparen in een spaarboekje.

Ongemerkt kan je sparen als je koopzegels neemt bij het afrekenen van de boodschappen. Als je koopzegels bij je gewone boodschappen neemt, een kaart vol spaart en vervolgens inlevert bij de supermarkt, krijg je namelijk meer geld terug dan je besteed hebt. Koopzegels sparen is namelijk een handige manier om tientallen euro’s te verdienen.

Wat zijn de kosten per koopzegel?
Er zijn wat prijsverschillen, zo betaal je bij de Albert Heijn en Jumbo supermarkten per zegel 0,10 euro.Bij Coop betaal je 0,05 euro per zegel. En bij de plus supermarkt betaal je 0,02 euro per zegel.

Plus: 1 koopzegel per € 1,- boodschappen
Albert Heijn: 1 koopzegel per € 1,-